Wednesday, June 13, 2007

Tuan BDN yg baru... Exabytes

Salam sejahtera kepada semua pengendali dan ahli-ahli Bincang.net,

Sukacita diumumkan bahawa saya ialah pemilik baru forum Bincang.net. Selain itu, saya juga adalah pemilik kepada forum WebmasterMalaysia.com dan syarikat hosting berbayar, Exabytes.com.my.

Bincang.net telah ditutup selama seminggu disebabkan kerja memindahkan forum ini ke server Exabytes. Oleh sebab saya baru mengambil alih Bincang.net, saya akan mengambil peluang ini untuk berbincang dengan pengendali-pengendali dan juga ahli-ahli tentang masa depan Bincang.net.

Saya berharap anda semua boleh terus menyokong Bincang.net and memastikan Bincang.net terus subur. Sementara saya mengadakan perbincangan dengan pengendali-pengendali Bincang.net, semua aktiviti di Bincang.net akan tetap berjalan seperti biasa.Jika anda mempunyai sebarang cadangan untuk menyuburkan lagi Bincang.net ataupun menghadapi sebarang masalah, sila PM saya.

Terima kasih.

- CHAN

No comments: