Friday, September 03, 2010

Perutusan Raya dari Acik Fosilmitra buat rakan semua..

Assalamu'alaikum wbt.
Bersyukur kiter kehadrat Illahi kerna dgn limpah kurniaNya dapat kiter bersua lg diteratak buruk acik nie..
Dikesempatan dan masa terluang yg ada pada acik mlm ni, dptlah acik menukil kata sepatah 2 kata buat tatapan rakan2 yg mgenali dan masih lg setia menanti coretan dari acik yg sememangnya telah lama 'bersara' dari alam maya persada blogger ini..
Ditambahkan cuka dgn sedikit gula, izinkan acik myampaikan salam hari raya buat shbt2 yg masih teringat dijiwa acik..
Selamat hari raya (walaupun raya lambat lg nih) kpd cik adreen yg dipertua forum bincang.net diatas jasa dan ehsan beliau mbawa acik sekejap mjadi keluarga bincang.net.. Semoga cepat btemu jodoh.
Tak lupa juga buat achique, humairah, gudgal, lavender, kurma (maaflah sbb tau nick je) yg telah mjadi rakan bincang acik sewaktu aktif bforum dahulu..
Tak ketinggalan saudara Tok Janggut, sdr el-lail, sdr trew, sdr ekzos_pipe, sdr meor, sdr meowhidayah, sdr mufanz, sdr morpheozneo, sdr Madd, sdr darkemperor dan ramai lg saudara yg acik kenali kat BDN sana cuma udah terlupalah pulak nick mrk.. Maaflah adanyer..
Disamping itu buat rakan blogger saiful merah, hamka keretamayat, ust. Emran, haizam dan beberapa rakan blogger yg lain.. Keep up a good work ok..
Akhirulkalam, acik ingin memohon maaf atas silap dan salah sepanjang kiter semua bersama suatu ketika dahulu..
Kenangan lalu mmg sukar utk dilupakan.. Cuma korang jer dah lupa kat acik kan? Isk isk isk.. Ni pehal plak bjiwang hindi plak ni.. Hehehe..
Sekian dulu, wabillahi taufik walhidayah wassalamu'alaikum wbt..

p/s: ngantuknyerrr

2 comments:

Ckin Kembaq said...

Salam..
Nampaknya tak ada dlm senarai forum...n_n.. btw salam perkenalan..post lagi entri berguna ye.. Nabi bersabda,"Sampaikan dariku walaupun sepotong ayat.."

p/s : 1st follow this blog..

merah_s said...

Salam ramadan wahai Acik, n selamat menyambut rayer tak lama lagi.. Ku tak lupa kan dirimu n kenangan lalu tu tetap bersama mindaku...

Harapanku padamu teruskanlah berkarya di blogmu yang comel ni, jangan pernah ada jemu dan tetaplah berjuang diatas jalan yang diredhoi Allah SWT. Semoga segala apa yang kita usahakan ini mendapat restu dariNya..

Wassalam..