Thursday, May 24, 2018

Message Penting Pagi Ini..

Assalamu'alaikum wbt buat semua ahli group Diskusi Selepas PRU-14.

Terlebih dahulu saya mengambil kesempatan ini untuk sekali lagi menasihati semua ahli forum agar berhati2 ketika memberikan sebarang message forwarded ke dalam group whatsap ini.

Gunakan kepintaran anda untuk mendelete semula message yang telah di post kerana fungsi untuk mendelete sesuatu message yang telah anda semua berikan terletak di tangan anda sendiri. Setakat ini belum ada lagi fungsi yang mana pihak admin sendiri boleh mendelete keseluruhan message yang anda berikan disini.

Saya pun pelik juga sebab adakalanya saya tengok ada juga message yang tidak berkaitan dgn hala tuju group whatsap ini pun ada diberikan disini.. Apapun, sebagai penyedia platform, saya serah kepada budi bicara dan jasa baik tuan puan semua untuk menuturkan perkara dan perkataan yang baik sahaja jikalau boleh disini.

Didalam meraikan perbezaan pendapat diantara kita, kadangkala terover juga kita dibuatnya dan ini sesuatu yang biasa di dalam sesuatu perdebatan.

Akhirulkalam, saya juga ingin memohon maaf kiranya ada diantara tuan puan yang cuba untuk personal message atau menghubungi talian saya tetapi tidak boleh disebabkan saya sememangnya dan block nombor tuan puan semua agar tiada prejudis terhadap diri saya dan rakan saya didalam memastikan group ini bebas dari bersifat bias terhadap sesuatu parti politik.

Apa yang baik itu datangnya dari Allah SWT dan yang buruk dan keji itu adalah dari kelemahan diri saya sendiri.. Sekian, terima kasih.

Bekas moderator Bincang Muslimin & Muslimah, Bincang.Net
a.k.a Acik Fosilmitra

No comments: