Thursday, May 15, 2008

Score A pendidikan alternatif melalui Internet

Produk ini telah di lancarkan pada 1 April 2006 dan telah dirasmikan oleh Datuk Hishammudin Hussein pada 3 Mar 2006

Apakah Score A Programme™ ?

Score A Programme™ adalah satu kaedah pembelajaran output yang interaktif berpandukan sukatan pelajaran kerajaan yang mana telah terbukti berkesan untuk membantu pelajar bersedia menghadapi peperiksaan dan mencapai kecemerlangan

TANYALAH kepada ibu bapa yang pernah menghantar anak-anak mereka ke pusat tuisyen, adakah mereka puas hati dengan pencapaian anak mereka atau sebaliknya. Tambah memeningkan, ada di kalangan anak-anak yang menipu ibu bapa dengan mengatakan mereka ke pusat tuisyen namun hakikatnya mereka menuju ke kafe Internet untuk bermain permainan video bersama rakan-rakan.

Wang yang dikeluarkan mencecah ratusan ringgit, malah ada juga yang mencecah hingga ribuan ringgit, namun adakah memadai dengan nilai gred yang dibawa pulang oleh anak-anak.


Bagaimanakah score A membantu?
- Pembelajaran secara interaktif dengan "ouput learning" iaitu pembelajaran secara menjawab soalan.
-- Memberi satu peluang untuk menggunakan komputer untuk pelajaran.- Pembelajaran cara baru yang memudahkan para pelajar dengan menjimatkan masa.- Berhubung terus dengan ibu bapa melalui sistem e-report card dan SMS mengenai tahap pencapaian pelajar sejurus selepas pelajar menghabiskan latihan soalan-soalan.


Mengapa memilih Score A?

- Kertas soalan adalah mengikut silabus sukatan pelajaran Malaysia

- Sudah terbukti dengan kejayaan para pelajar di mana 90% daripada mereka yang menggunakannya mendapat 5A di dalam UPSR dan 8A di dalam PMR.

- Soalan - soalan di bentuk oleh para guru daripada sekolah bistari.- Pembelajaran menggunakan sistem teknologi maklumat menjimatkan masa dan menarik bagi pelajar- pelajar.

- Para ibubapa dapat memantau tahap pembelajaran semasa pelajar dan tidak lagi sekadar mengharapkan report card daripada sekolah sahaja.Pada masa itu semuanya sudah terlambat.

- terbukti membentuk pelajar yang paling lemah menjadi pelajar paling cemerlang selepas menyertai Score A Programme.- Satu- satunya e-learning yang diberikan hak untuk menerbitkan kembali kertas- kertas peperiksaan sebenar daripada tahun 1993 sehingga sekarang.

SCORE A : SATU-SATUNYA WEB EDUCATION TERUNGGUL DI MALAYSIA DIMANA PADA MASA YANG SAMA DAPAT MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DISAMPING DAPAT MENDIDIK ANAK-ANAK UNTUK BERJAYA DENGAN CEMERLANG DALAM AKADEMIK

UNTUK KETERANGAN LANJUT, BOLEH MENGHUBUNGI
ACIK DI TALIAN 016-9797504

No comments: