Friday, October 07, 2005

Program Terulung Jana Pendapatan Melalui Internet!

Terima kasih kerana meluangkan masa berharga anda untuk membaca secebis informasi yang bakal mengubah masa depan anda. Tetapi sebelum itu, ingin saya nyatakan satu perkara pokok yang amat penting. Ia akan menentukan sama ada informasi yang bakal anda baca sebentar lagi benar-benar memberi makna dan inspirasi kepada anda. Tanya soalan berikut kepada diri anda, "Adakah Anda Mempunyai Impian Untuk Jana Pendapatan Sampingan Melalui Internet Dan Bekerja Dari Rumah Dengan Modal Yang Rendah?"

Jika jawapan anda "TIDAK", maka saya berkeyakinan anda seorang yang telah berjaya di dalam hidup dan mampu memiliki hampir semua perkara yang setiap kita idamkan di dalam hidup. Tahniah dan syabas! Anda memang hebat. Anda mungkin dapat membantu rakan-rakan anda yang masih belum berjaya dengan menhantar email ini kepada mereka. Moga-moga dengan ehsan anda, email ini dapat mengubah hidup seorang insan yang lain. Terima kasih sekali lagi saya ucapkan.

Jika jawapan anda "YA", saya ucapkan syabas kerana anda mempunyai impian untuk berjaya. Kejayaan tidak bermula begitu sahaja tanpa impian dari dalam diri. Impian akan mendorong seseorang itu untuk terus mencuba tanpa kenal penat lelah kerana kejayaan yang ditempah memberi kepuasaan yang sukar digambarkan dengan perkataan. Syabas dan teruskan membaca, moga-moga apa yang bakal anda baca memberi inspirasi baru untuk mencari peluang merealisasikan impian anda.




Selamat Datang Ke Revolusi Internet Abad Ke-21! Tahukah anda bahawa internet dan teknologi maklumat akan mengubah cara hidup kita seharian dan cara bisnes dijalankan. Internet dan teknologi maklumat membuka peluang yang amat luas untuk sesiapa sahaja menjalankan perniagaan dengan modal yang begitu rendah. Tidak kira jenis dan saiz pernigaan anda, internet memberi peluang yang sama kepada kita semua untuk menjana pendapatan sampingan tanpa perlu mengeluarkan modal yang tinggi dan risiko kerugian yang amat minimum.

Tidakkah anda ingin tahu bagaimana anda sebagai pengguna internet dapat memanafaatkan teknologi maklumat ini untuk menjana pendapatan sampingan dari rumah dengan hanya sebuah komputer dan talian internet? Percayakah jika saya katakan anda mampu menjana pendapatan sehingga RM20,000 atau lebih dengan hanya modal serendah RM24.90? Apa yang lebih menarik, anda mampu menjana sehingga RM20,000+ sambil belajar membina laman web! Ya, jana pendapatan sambil anda belajar dan belajar sambil jana pendapatan!




Jana pendapatan sambil anda belajar dan belajar sambil jana pendapatan! Apa sahaja matlamat anda untuk menjana pendapatan sampingan, internet adalah jawapannya. Tahukah anda bahawa pengguna internet bertambah dari hari ke hari dan di Malaysia sahaja di anggarkan lebih dari 6 juta orang menggunakan internet. Bilangan ini semakin bertambah dengan pesatnya dari hari ke hari. Dengan bilangan yang begitu ramai, anda mempunyai peluang yang lebih untuk berjaya di dalam perniagaan internet anda.

Tapi tunggu!!! Bagaimana anda memulakan perniagaan internet anda? Tak kira apa jenis perniagaan internet yang anda jalankan, anda memerlukan sebuah laman web. Laman web ini akan menjadi seperti sebuah kedai maya milik anda di mana anda memaparkan servis atau produk yang ingin anda jual. Kedai maya anda akan beroperasi 24 jam sehari tanpa kos operasi yang tinggi seperti sewa kedai, bil elektrik dan air, upah pembantu dan peralatan kedai. Anda boleh menggunakan rumah sebagai ibu pejabat perniagaan anda dan bekerja mengikut waktu kegemaran tanpa perlu meninggalkan rumah. Adakah ini jenis peniagaan yang anda idamkan? Atau anda masih gemar bekerja dari jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang setiap hari dan rela dengan kesesakan lalu lintas. Pilihan ditangan anda...




Jimat ribuan ringgit dengan belajar bina laman web anda sendiri! Kenapa perlu mengupah pereka laman web, sedangkan anda boleh membina laman web anda sendiri. Anda boleh jimat ribuan ringgit dengan belajar membinanya sendiri. Membina laman web tidak serumit yang anda sangkakan jika anda mengikuti teknik dan cara yang betul. Di RinggitMatrik.Com, kami menyediakan pakej belajar bina laman web anda sendiri dengan hanya RM24.90. Anda akan diberi sebuah laman web peribadi yang membolehkan anda memulakan perniagaan internet anda di dalam masa beberapa minit dari sekarang. Anda boleh memilih dari pelbagai template profesional yang direka khas mengikut kesesuaian tema web anda. Kandungan laman web peribadi anda boleh diubah suai mengikut kehendak anda pada bila-bila masa. Laman web anda juga akan dipaparkan di ruang ahli untuk mudah dikunjungi oleh pelawat.

Bagi anda yang inginkan lebih daripada apa yang kami tawarkan, anda boleh belajar membina laman web anda sendiri melalui pakej pembelajaran laman web yang kami sediakan. Pakej ini menggunakan template profesional yang boleh di muat turun oleh anda tanpa sebarang bayaran. Mudah dan menjimatkan masa pembinaan laman web anda. Anda hanya membayar yuran keahlian sebanyak RM24.90 untuk semua ini. Anda mampu jimat ribuan ringgit disamping menambah ilmu untuk memajukan perniagaan internet anda. Tapi tunggu!!!




Tapi Tunggu!!! Anda Layak Jana Pendapatan Sampingan Sehingga RM20,000+ Sambil Belajar Bina Laman Web!". Dengan modal RM24.90, anda secara automatik layak menyertai "Program Jana Pendapatan Sambil Belajar" yang kami tawarkan kepada ahli berbayar atau ahli Premium. Dengan program ini, anda berpeluang menjana pendapatan sehingga RM20350.25!!!

Bagaimana caranya? Konsep yang kami ingin perkenalkan disini tidak asing bagi mereka yang aktif di dalam dunia Internet Networking. Apakah itu Internet Networking? Internet Networking ialah konsep kerjasama di antara ahli sesuatu program dengan menggunakan kemudahan internet dalam menjana pendapatan yang lumayan berbanding dengan modal yang dikeluarkan. Bagaimana dengan hanya modal RM24.90, anda berpeluang menjana pendapatan sehingga 1000 kali ganda! Ianya realistik dan tidak mustahil. Inilah yang dinamakan "The Power Of Internet Networking". Anda kurang yakin? Sila lihat gambar rajah di bawah. Kami membayar sehingga 5 aras bermula dengan 5 ahli berbayar (Premium) yang ditaja oleh anda.

Level Referral Comission/Person Total Earn
1 5 RM1.05 RM5.25
2 25 RM1.05 RM26.25
3 125 RM1.05 RM131.25
4 625 RM1.05 RM656.25
5 3125 RM6.50 RM19531.25
TOTAL RM 20350.25


Bagaimana usaha promosi anda berfungsi? Kami telah menghabiskan banyak masa menyediakan satu sistem yang menguntungkan kepada anda dan kepada ahli di bawah anda melalui konsep "Smart Spill Over". Konsep "Smart Spill Over" memastikan usaha promosi berterusan anda tidak akan sia-sia. Tidak seperti program yang lain di mana jika anda sudah mendapat "direct downline" untuk jumlah tertentu, ahli yang anda taja seterusnya akan diletakkan di bawah ahli yang lain di mana ahli ini mungkin tidak berada di bawah kumpulan anda. Ini merugikan anda.

"Smart Spill Over" berfungsi sebaliknya. Anda boleh menaja sebanyak mana ahli yang anda mampu. Hanya 5 ahli Premium sahaja akan diletakkan di bawah anda untuk "Level-1". Ini bermakna, untuk "Level-1", anda boleh mempunyai 5 orang ahli Premium sahaja dan seberapa banyak ahli biasa. Jika salah seorang dari ahli biasa di bawah tajaan anda naik taraf kepada ahli Premium sedangkan anda sudah mempunyai maksimum 5 ahli Premium, ianya akan diletakkan di bawah ahli Premium tajaan anda. Ini bermakna anda tidak akan kehilangan komisen dan ini akan berlaku sehingga semua ahli di bawah kumpulan anda adalah ahli Premium. Dalam masa yang sama anda dapat membantu "downline" anda kerana ahli ini akan diletakkan di bawah mereka dan mereka juga akan mendapat komisen!!! Ini bermakna, peluang anda untuk menjana sehingga RM 20350.25 adalah tidak mustahil malah lebih mudah di capai dengan sistem "Smart Spill Over" kami.





Daftar sekarang dan anda juga akan mendapat bonus istimewa. Di samping pakej belajar membina laman web, anda juga akan di berikan bonus sebagai ahli Premium. Bonus yang kami maksudkan ialah,

BONUS 1 Anda mendapat akses kepada pelbagai laman web contoh yang di reka secara profesional lengkap dengan laman contoh, fail Photoshop dan "fonts". Anda mendapat hak mengubah reka cipta laman web dan boleh menggunakan mana-mana laman web ini untuk projek anda atau untuk pelanggan anda tanpa perlu membuat sebarang bayaran royalti kepada pihak kami.

BONUS 2 Anda akan dapat akses kepada pakej belajar membina laman web bergambar yang mudah untuk diikuti. Pakej ini terhasil lebih dari 6 tahun pengalaman. Pakej ini akan mengajar anda dari langkah pertama sehingga anda berjaya menyiapkan laman web profesional anda sendiri.

BONUS 3 Anda boleh menjual semula laman web contoh ini kepada sesiapa sahaja tanpa sebarang bayaran royalti kepada pihak kami. Anda jual dan anda simpan keuntungan 100%.

BONUS 4 Anda juga akan dapat akses kepada e-Book tentang cara-cara perniagaan melalui internet. Ianya dapat membantu anda melengkapkan diri dan memahami cabaran dan strategi untuk berjaya di dalam perniagaan internet.

BONUS 5 Anda juga akan dapat akses kepada sampel logo untuk syarikat dan kad business untuk syarikat. Anda diberikan hak untuk mengubah hak reka cipta kami tanpa sebarang bayaran dan anda boleh menjualnya dan simpan 100% keuntungan.




Percaya atau tidak, kami membayar anda sebanyak 63% dari pendapatan hasil program ini. Ini bukan skim cepat kaya atau sebagainya. Kami ingin berkongsi kejayaan bersama-sama anda dan kami sanggup membayar sejumlah besar dari pendapatan untuk kita sama-sama berkongsi kejayaan. Kejayaan anda adalah kejayaan kami. Kejayaan kami juga kejayaan anda. Kami menganggap anda bukan sekadar pelanggan malah sebagai rakan bisnes kami dan percaya kejayaan patut dikongsi bersama. Kami menawarkan servis dan anda menjadi agen kepada bakal-bakal pelanggan kami dengan mempelawa mereka melanggan servis yang kami tawarkan.




YA! Kami memberi anda selama 14 hari sebagai tempoh percubaan. Anda tidak perlu membayar apa-apa untuk menjadi ahli di dalam masa 14 hari. Jika anda rasa "Program Jana Pendapatan Sambil Belajar" ini betul-betul sesuai, anda boleh menjadi ahli Premium dengan membuat bayaran di dalam masa 14 hari. Ayuh, tempahlah tempat anda sekarang sebelum orang lain mengambilnya. Tindakan segera anda sekarang berpeluang mengubah masa depan anda dan keluarga.

Dapatkan maklumat lanjut dan borang pendaftaran disini.


http://www.ringgitmatrik.com/home.asp

No comments: