Tuesday, June 08, 2010

Posting terkini: 8hb Jun 2010.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerna dengan limpah kurniaNya dapat acik sekali lagi bersama dengan teman² seperjuangan dan juga dpt sekali lagi acik mengupdate blog usang acik nie yg dah lama tak berusik gara² beberapa keadaan yang tidak mengizinkan.

Dikesempatan yang amat terhad ini, acik ingin menyeru kepada diri acik dan juga kepada tuan² semua agar kembalilah kepada Al-Qur'an dan As-Sunnah. Ingatlah bahawa hidup yang sememangnya sementara cuma ini tidak akan bisa berbahagia tanpa adanya iman dan taqwa kepada Allah.

Acik juga ingin menyeru kpd diri acik sendiri dan kepada tuan² semua agar bersamalah kita mengambil iktibar terhadap apa yg berlaku di genting Gaza dan isu "kebiadaban Israel" yang sedang rancak diperkatakan disaat ini.

Memang benarlah apa yg disabdakan oleh nabi SAW dan apa yg termaktub didalam Al_qur'an akan kerosakan yg sering dilakukan oleh org yahudi ini... dan kita sebagai umat islam akhir zaman perlu sedar bahawa org yahudi ini tidak akan putus² membenci dan memusuhi umat islam...

Mudah-mudahan apa yang berlaku akan memberikan sedikit kekuatan kepada seluruh umat islam yang banyaknya seperti buih dilautan namun tidak memberi kesan atau takut kepada yahudi yg hanya sedikit ini.

Wallahu a'lam bisshawab.

No comments: