Friday, August 22, 2008

Flyer anda... adakah yg terbaik?

Assalamu'alaikum wbt.

Kenkadang ramai yg kurang sedar ttg kaedah tradisional menaja atau memprospek org nie... kalau dlm Score A, pertama kenalah bawak pi ZRB... yg nie senang cite skit... kedua, bawak berbincang (anda sendiri kasi talk kat depa), ketiga poie ke sekolah², tempat² seperti taman permainan, shopping complek utk beri talk, dan terakhir dgn mengedar flyer...

Cara bagaimana yg difikirkan memberikan kesan, terpulanglah pada kebijaksanaan dan rezeki anda... Acik ada satu cth flyer yg baik punyer... hehe... pada acik sensoang jelah...

Kita kini hidup dalam zaman ekonomi yang berkembang pesat. Walaupun ekonomi di Malaysia agak gawat, namun anda belum lagi ditemubual menerusi Siaran Program BersamaMu TV3 bukan?

Tapi sedarkah anda… berjuta-juta manusia masih lagi hidup bergantung kepada gaji dari bulan ke bulan dan bekerja lebih masa untuk menCukupkan pendapatan mereka.

Kenapa?. Disebabkan mereka menggunakan rancangan yang salah atau errOr!

Mereka dibelenggu oleh PeRangkap Masa-Untuk-Wang. Anda pun tahu, kerja satu hari, gaji yang dibayar pun untuk satu hari. Kerja satu bulan dibayar gaji satu bulan. Biasa dengar‚ kan?.

Sama ada anda bErgaji RM10,000 setahun sebagai pencuci pinggan atau RM100,000 setahun sebagai doktor, anda masih lagi memperniagakan satu unit masa untuk satu unit wang.

Anda tetap juga bergantung kepada gaji dari bulan ke bulan. Mengenai jaminan kerja, kalau anda tidak lagi boleh bekerja disebabkan pemberhentian kerja, sakit, cedera atau pun bersara, sudah tentu tidak ada lagi gaji buat anda! Harapkan pencen? KWSP?... Itu wang yang akan datang, bukan boleh guna sekarang.

Jadi, mana dia yang dikatakan jaminan?.
Sekarang, bagaimana ‚nak melepaskan diri dari Perangkap Masa-Untuk-Wang?.

Jawabnya: dengan Membantu Lebih Menjayakan, anda buat keRja sekali saja dan dibayar berulang kali.

Luangkan masa 30 minit seumur hidup anda untuk mendengar penerangan saya bagaimana ingin menGhasilkan pendapatan berteRusan yang hAnya MeMerlukan kerja sekali dan seumur hidup anda namun dibayar berulang-ulang kali.


Sekian... sorry lama tak update blog... tapi tak ramai yg dtg pun kan?...

No comments: