Thursday, March 02, 2006

Terjemahan bahasa... ada motif disebaliknyer...

PERHATIAN: Nota ini adalah terjemahan dari sekeping artikel dalam bahasa Tamil yang telah diedarkan semasa perayaan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

Sepanjang menaip saya beristighfar kerana saya menolak sepenuhnya penghinaan terhadap Rasulullah s.a.w. dan agama Islam dalam artikel tersebut. Namun untuk memaklumkan kepada masyarakat Islam seluruhnya dan menyedarkan kita semua tentang tindak tanduk buruk yang penuh dakyah dan berbentuk menghasut yang dilakukan oleh sesetengah pihak, saya terpaksa menaipkannya juga terjemahan yang diberikan oleh seorang saudara baru kita.

Semoga Allah mengampuni dosa-dosa kita dan menerima ini sebagai usaha memelihara kesucian Deen al Islam.



Aman tu bilLah.

Sepertimana yang difikir oleh orang ramai perkara-perkara ini bukan pertama kali yang berlaku di Malaysia. Banyak lagi perkara-perkara seperti perbuatan gali mayat selepas beberapa hari atau minggu dan dikebumikan semula di perkuburan Islam telah berlaku sebelum ini. Hanya satu agama sahaja yang tidak memberi kebebasan dan ketenangan ke atas mayat selepas mati iaitu agama Islam. Selepas kematian Moorthy, baru ramai orang sedar berhubung perkara ini. Masuk agama Islam sahaja dibenarkan tetapi keluar (murtad) Islam tidak dibenarkan. Sepatutnya pegawai agama yang mengislamkan mesti memberitahu keluarganya.

Dalam kes Moorthy, terdapat 2 orang Melayu secara muslihat, menipu mendapatkan tandatangan daripada Moorthy ketika sakit. Mereka ini menunggu sehingga Moorthy meninggal (pengkhianat agama). Agama Hindu sahaja yang mengatakan semua agama adalah sama. Dalam dunia ini, setiap agama mempunyai kebebasan dimana kebebasan itu diberi oleh Tuhan kecuali agama Islam. Agama Islam bukan dari Tuhan. Oleh sebab itu tanggunug jawab kita orang Hindu untuk memberitahu pada penganut agama Hindu. Latar belakang pengasas agama Islam ialah Muhammad yang mengahwini seorang janda yang 15 tahun lebih tua daripadanya. Beliau hidup bersama dengannya selama 25 tahun.
Selepas kematian isteri pertama, beliau mengahwini ramai wanita dan mempunyai ramai perempuan simpanan.

Dalam perkara ini, 2 wanita yang penting: 1. seorang wanita ialah anak menantuya sendiri (isteri anak angkatnya) 2. seorang Aisyah 6 tahun umurnya dan berkahwin ketika umurnya 10 tahun. Tidur bersama dan bersetubuh dengan Muhammad yang berusia 53 tahun. Muhammad ialah orang hina dan tak berguna serta kaki perempuan. Dengan nama Allah dipergunakan untuk membunuh ramai orang dan merampas harta benda dan merampas isteri merekadan bersetubuh dengan wanita-wanita cantik yang bakinya diberikan kepada askar-askarnya untuk bersetubuh. Semua perbuatan ini atas nama seruan Allah.

Penipuan atas nama Allah, dia pembunuh dan pengganas agama. Pengganas seks, gila seks dan mengahwini budak 10 tahun. Kita tidak boleh mengiktiraf dia sebagai nabi kerana dia pun manusia biasa. Sifatnya seperti hantu, manusia tidak berguna. Mereka ialah barbarian menyembah batu yang ditutupi dengan kain hitam. Pada orang lain beliau tidak benarkan kahwin lebih dari 4 tetapi dia sendiri mengahwini lebih dari 16 orang wanita. Kalau menganut agama ini tidak boleh keluar kerana ini bukan agama Tuhan.

Oleh kerana itu, wahai penganut Hindu, berwaspadalah dan berhati-hati mencegah penganut Hindu dari agama yang menipu ini. Jika seseorang menukar agama ini harta dia tidak akan diperolehi oleh keluarga asal. Semua harta akan dirampas atas nama agama. Ini ialah agama perompak.

1 comment:

Acik fosilmitra said...

Acik akan cuba mengemukakan alasan dan dalil utk menolak hujah artikel disebelah nie... Insyaallah sedikit masa lagi...